#vraaghetZM

#vraaghetZM

Iedere maand staat er een nieuwe vraag centraal met onderwerpen die aansluiten bij jou als ondernemer. Om het nog relevanter en interessanter voor jou te maken, hebben wij de rubriek #vraaghetZM in het leven geroepen. In deze rubriek zullen wij antwoord geven op alle vragen die wij van jou als ondernemer krijgen. Dus heb jij een vraag waar jij graag een antwoord op wil? Laat het ons hier weten.

Van Amber, eigenaresse van een onderneming die eigentijdse zonnebrillen ontwerpt en produceert, kregen we de volgende vraag:

Sinds anderhalf jaar maak ik gebruik van Trifact om mijn inkoopfacturen in te scannen of de digitale inkoopfacturen te uploaden, zodat deze automatisch verwerkt worden in de administratie. Ik moet de bonnen nog steeds printen als ik de autorisatie en de handtekening voor het goedkeuren op de factuur wil hebben. Kan dit niet anders?

WAT IS TRIFACT?

TriFact365 levert een cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. Je krijgt realtime inzicht in de status van je facturen en je kunt hiermee heel snel facturen boeken. Met Trifact krijg je meer grip en controle op je boekhouding.

Stuur hier jouw vraag in voor #vraaghetZM